بانک کشاورزی

تاریخ: 10 خرداد 1393

بررسی شاخص های کمی و کیفی بهبود عملکرد مدیریت استان قزوین در سال92

جلسه بررسی شا خص های کمی و کیفی بهبود عملکرد مدیریت استان قزوین از سوم تا هفتم خرداد ماه 93 توسط گروه بازرسان اعزامی اداره کل نظارت و امور شعب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان قزوین ؛ در این بررسی ، شا خص های کمی و کیفی بهبود عملکرد مدیریت این استان ، طی 5روز توسط بازرسان بررسی و در روز پایانی با حضور نماینده اداره کل نظارت و امور شعب جمع بندی و نهائی شد.
براساس این گزارش و بنا به تحلیل گروه بازرسان اعزامی، عملکرد مدیریت استان قزوین در تمام شاخص های مورد ارزیابی رضایتمند و شایسته قدردانی عنوان شد.
همدلی مدیران گروه های مدیریت ،توجه به نظرات کارکنان ،میزان دوره های آموزشی برگزار شده در طی سال ، کنترل نقدینگی ،نرخ رشد سرانه سپرده ،عدالت آموزشی ،عملکرد مطلوب وصول مطالبات ،از جمله نقاط قوت بررسی بهبود عملکرد این استان بود.
این گزارش می افزاید؛ منوچهر رافعی دهکردی مدیر شعب بانک در استان قزوین نیز در پایان جلسه ضمن قدردانی از بازرسان اعزامی در بررسی وضعیت استان، بررسی بهبود عملکرد را فرصتی مغتنم برای ارتقای وضعیت گروه های مدیریت دانست و بر لزوم برنامه ریزی لازم برای رفع ضعف های احتمالی ،مدیریت شایسته و ارتقای وضعیت موجود با هدف بهره وری لازم تأکید کرد.